Споделено от теленовелите: Изискванията на звездите

В сферата на шоубизнеса, когато един актьор става все по-известен, може да си позволи лукса да има изисквания, преди да подпише договора.

Някои актьори имат широки ръце и искат такива неща като вода, но от най-скъпата марка, в гримьорната си или друго, което е трудно изпълнимо за продукцията. Но има и артисти, които предявяват разумни изисквания. Роберто Матеос: “Тя е един велик човек, произлязла е от Школата на Телевиса, затова и изискванията й ще са големи”. Така говори Роберто Матеос за Едит Гонсалес. Някои от колегите й са й създали слава на изискваща и конфликтна. Двамата работиха заедно в “Доня Барбара” (Doña Barbara). Както Едит, така и партньорът й Кристиан Мейер имаха някои привилегии. Роберто: “Дадоха им една къща, където да се чувстват удобно, всички останали актьори бяхме на хотел. Не беше зле, не е нещо голямо, но беше естествено. Това са изисквания на всички главни герои. Смятам, че Виктория Руфо беше по-лоша, що се отнася до претенциите”. 

Роберто Матеос говори за времето, в което Виктория Руфо протагонизираше “Виктория” (Victoria) в Колумбия. За разлика от по-голямата част от колегите им, които понякога са имали доста дълги снимачни дни, Руфо е изискала да има работен график, както на нея й е удобно. “Тя казваше: “Идвам в осем сутринта и си тръгвам в пет следобед” и точка. Това й беше в договора. Това е много голямо изискване. Едит не би поискала това. Едит би работила през цялото време, когато е необходимо. Ще се хвърли в реката или каквото трябва”.

Джералдин Басан, която също играеше във “Виктория” (Victoria), твърди, че макар Руфо да е имала специален график на работа, не е работила малко, както казва Роберто. Басан: “Не, малко преувеличава. Не е почвала от осем”. Роберто: “Е, добре”. Басан: “Но тя е голяма актриса, може да си позволи този лукс. Много е напрегнато”.

Бидейки далеч от родното Мексико, Виктория е била без семейството си, но все пак близнаците й, тогава на пет години, са били с нея. Когато е на работа, не е могла да се грижи за тях. Лусеро Ландер е споделяла сцена с Виктория Руфо във “В името на любовта” (En nombre del amor). Лусеро Ландер: “Изискванията й бяха относно гримьорната, храната, знае какво да иска. В тази теленовела играеше и Летисия Калдерон. Лусеро Ландер е свидетел как не само Руфо е искала специален график, но и Лети също. “Лети също имаше изисквания относно часовете. Сутрин можеше да работи, но следобед не, понеже иска да е с децата си”. Марко Уриел е работил с Лети в миналото: “Тя е жена с голяма сила, нали? Със свои убеждения, със силен характер. Ако се ядоса, се ядосва наистина. Ако се смее, се смее наистина”. 

Всички очакват с нетърпение завръщането на Талия след 21-годишна пауза, но се твърди, че е поставила определени условия, за да се върне към малкия екран – записите да не продължават повече от три месеца и локациите да са в Маями и Ню Йорк, тъй като певицата не иска да пътува до Мексико, за да снима. Освен това Талия би искала 100 % мексикански актьорски състав в проекта.

Въпреки че нейният приоритет остава семейството, Наталия Стрейгнард вече е готова да се върне към актьорството, стига проектът да успее да се адаптира към нейните времена като майка. “Мисля, че бих се върнала, но с роля, която не е толкова взискателна, защото не знам дали бих била готова да бъда 7 дни в седмицата далеч от дома си, по-скоро с някакво специално участие, нещо кратко, нещо бързо, за да мога да задоволя тази жажда, която все още ме държи, но и да не пренебрегвам семейството си”.

Венецуелската актриса Скарлет Ортис беше най-силният кандидат за участие в мексиканската теленовела “Страст и власт” (Pasion y Poder), заедно с Фернандо Колунга и Хорхе Салинас. Скарлет преди това беше работила в “Рафаела” за Teлевисa и въз основа на това продуцентът Хосе Алберто Кастро я повика да направи кастинг за “Страст и власт”. Всичко вървеше много добре, те бяха много доволни от кастинга на Скарлет, но когато се стигна до договарянето с актрисата, нещата се усложниха! Тъй като Скарлет живее в Маями, тя поиска къща и шофьор като условие, за да направи теленовелата, нещо, което продукцията на Ел Гуеро Кастро не можеше да изпълни. В крайна сметка Скарлет изгуби ролята и Сусана Гонсалес я изигра.

Марлене Фавела беше много стриктна, когато подписваше договора си за “Бездушната” (La Desalmada), изисквайки няколко конкретни клаузи. От самото начало тя даде много ясно да се разбере, че малката й дъщеря Бела ще я придружава на някои от локациите, така че продукцията трябваше да изгради места, където Бела да бъде, докато чака мама. Фавела е изключително внимателна към кожата си, затова също поиска от Ел Гуеро да назначат служители, които да държат голям чадър над нея и да не рискува да бъде изложена на силното слънце, докато снима на откритите локации.

Най-важният персонаж в една теленовела е протагонстката. И когато една актриса е протагонизирала няколко успешни новели, може да си позволи лукса да постави много изисквания. Такъв е случаят на Едит Гонсалес. Когато работеше в “Есперанса” (Nunca te olvidaré), операторите и осветителите никога няма да забравят как прекарвали всекидневно час и половина в настройване на светлината и камерите по начин, по който изпъква красотата на Едит. Нюрка Маркос: “Едит пристигаше сутрин в гримьорната с качулка, никой да не я види. Трансформацията траеше три часа”. Освен забавянето заради грима, снимките се забавяха и докато операторите нагласят час и половина камерите така, че Едит да изглежда перфектна при всяко излизане. Серхио Каталан: “Винаги като пристигахме, трябваше да чакаме към час-час и половина, докато нагласят нещата за Едит, на нивото на Едит, следователно, който друг хване, хване”. Правили са всичко това за Едит, докато тя е била на снимачната площадка. Серхио: “Да, тя седеше там и нагласяха камерите откъм цветове. Губехме време само тя да се вижда добре, но се получи, тя изглеждаше страхотно. Мъжете не ни интересуват много тези неща”.

Като майка Марджори де Соуса признава, че едно от условията, които е поставила, за да бъде част от “Бездушната” (La Desalmada), е да има време да прекарва със сина си. “Това се налагаше, защото очевидно вече знаете, че майчинството напълно променя живота ти. Истината е, че това ме притесняваше много, защото, когато започнеш да записваш, почти нямаш време за нищо и там уважиха желанието ми да бъда със сина си. Всъщност синът ми идваше с мен почти през цялото време в Малиналко, за да снимам. Тези героини трябва да изглеждат добре, така че трябваше да тренираме, да спазваме диета и ни позволиха да тренираме там.”

Сподели